قابل توجه استادان محترمفراخوان همکاری در تهیه و تولید محتوای آموزشی دانشگاه فرهنگیان نخستین "فراخوان همکاری در تهیه و تولید محتوای آموزشی دانشگاه فرهنگیان" منتشر شد. دکتر ساکی ...
برگزاری دوره آموزشی مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار PLS برای اعضای هیأت علمی و مدرسان محترم دانشگاه مدیریت بالندگی حرفه ای در نظر دارد دوره آموزشی مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار PLS
قابل توجه دانشجویان ورودی 91برپایی جشن دانش آموختگی با توجه به درخواست دانشجویان مبنی بر برپایی جشن دانش آموختگی و برنامه ریزی آن توسط مسولین دانشگاه لطفا مبلغ ...
زمان، مکان و ضوابط اجرایی مرحله کشوری بیست و ششمین جشنواره علمی، ادبی و هنری دانشجو معلمان بدینوسیله زمان، مکان و ضوابط اجرایی مرحله کشوری بیست و ششمین جشنواره علمی، ادبی و هنری دانشجو معلمان دانشگاه ...
قابل توجه دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان نامه سازمان وظیفه عمومی ناجا درخصوص حداکثر سنوات ارفاقی قابل تمدید درشرایط خاص تصویر نامه شماره 35386/4 مورخ 13/04/95 سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به همراه بخشنامه شماره ...
برگزاری دوره آموزشی نرم افزار تحلیل کیفی ( NVIVO ) در مرداد ماه مدیریت بالندگی حرفه ای دوره آموزشی نرم افزار تحلیل کیفی ( NVIVO ) را به شرح ذیل برگزار می نماید. اعضاء هیأت علمی ...
برگزاری فرصت های بالندگی حرفه ای ویژه تابستان 95 دکتر کیانی معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت از برگزاری فرصت های بالندگی حرفه ای ویژه تابستان 95 در ماه های ...
قابل توجه دانشجویان ناپیوسته پردیس شهید رجایی دانشجویان رشته های آموزش ابتدایی و آموزش راهنمایی و مشاوره که تا پایان خرداد ماه 95 تمام دروس دوره کارشناسی را ...
تشریح جزئیات طرح تابستانه پژوهشی دانشجومعلمان جزئیات اجرای دومین طرح تابستانه پویش پژوهشی دانشجو معلمان به منظور پژوهش انگیزی و توسعه مهارت های ...
برگزاری دوره تابستانی 1395 در راستای استفاده بهینه از توان و قابلیت های منابع، صرفه جویی در زمان و استفاده از تمام ظرفیت های موجود، هم ...
دانشکده علوم پایه صنعتی قم برگزار میکند:اولین کنفرانس فیزیک ریاضی ایران جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی psi.ir مراجعه شود.
طرح تابستانه «پویش» ویژه دانشجویان به استحضار میرساند معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان بدینوسیله از کلیه دانشجو معلمان پژوهشگر ...