شرایط و ضوابط و مدارک لازم ثبت نام پذیرفته شدگا ن آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1395
با احترام و ضمن تبریک عید سعید ولایت و امامت و با خوشامدگویی به پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته و آرزوی توفیق برای آنان در خدمت به توسعه علمی کشور؛ در رابطه با ثبت نام و انتخاب واحد در پردیس های دانشگاه و واحدهای تابعه آنها، موارد به شرح ذیل اعلام می گردد:
- پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته، مجاز هستند از روز چهارشنبه 01/07/95 لغایت روز جمعه 04/07/95 به صورت اینترنتی، به انجام ثبت نام مبادرت ورزند.
- ثبت نام معلم دانشجویان پس از ارائه حضوری مدارک تحصیلی توسط شخص معلم دانشجو و تایید صحت اطلاعات ثبت نام الکترونیکی توسط کارشناس پردیس طی روزهای 07/07/95 و 08/07/95 در پردیس محل تحصیل، نهایی می گردد
- زمان تعریف گروه های درسی کارشناسی ناپیوسته (و در صورت نیاز کارشناسی ارشد) از روز پنج شنبه 01/07/95 لغایت روز یک شنبه 04/07/95 می باشد
- انتخاب واحد دانشجویان ناپیوسته به صورت گروهی طی روزهای دوشنبه 05/07/95 و سه شنبه 06/07/95 توسط کارشناس آموزش پردیس ها و واحدهای تابعه انجام می گیرد.
5. شروع سال تحصیلی برای معلم دانشجویان کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد از روز چهارشنبه 07/07/95 خواهد بود.
قبولی آن دسته از پذیرفته شدگان یک رشته ـ محل که تعداد آنها کمتر از 15 نفر است، کم لن یکن تلقی میشود و ثبت نام آنها در پردیس ها، ممنوع است (فهرست این رشته ـ محلها به پیوست است). همین حکم به همه رشته هایی که پس از ثبت نام به حد نصاب مقرر نرسند، حاکم است. در صورتیکه این دسته از پذیرفته شدگان تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند، می بایست به واحدهایی که آمار پذیرفته شده آنها بالای 15 نفر است، جهت ثبت نام و ادامه تحصیل مراجعه نمایند.
برای ورود به سامانه گلستان، نام کاربری هر معلم دانشجو U951 و در ادامه کد داوطلبی (مثل U951******) و رمز عبور «کد ملی» می باشد.
برای دانلود مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به فایل ضمیمه مراجعه شود
مدارک مورد نیاز ثبت نام