ثبت نام حضوری دانشجویان تأخیر گزینش
مدارک مورد نیاز و زمان مراجعه جهت ثبت نام حضوری دانشجویان تأخیر گزینش مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته سال 1402
مدارک مورد نیاز و زمان مراجعه جهت ثبت نام حضوری دانشجویان تأخیر گزینش مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته سال 1402
ردیف |
مدارک مورد نیاز |
محل تهیه |
1 |
پرینت نتایج نهایی آزمون سراسری 1402 |
از سایت سازمان سنجش گرفته شود |
2 |
پرینت کارنامه اعلام نتایج مرحله اول سال 1402 |
از سایت سازمان سنجش گرفته شود |
3 |
پرینت ثبت نام غیر حضوری (گزارش 1800 سامانه گلستان) |
از سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان گرفته شود |
4 |
مجوز معافیت تحصیل نظام وظیفه ( معافیت تحصیلی) |
دفاتر پلیس +10 شهرستان محل قبولی (فرم نمونه پیوست می باشد) یا از طریق پورتال نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir |
5 |
کپی کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم (ویژه کسانی که کارت پایان خدمت یا معافیت دارند) ( برابر اصل در دفتر اسناد رسمی) |
|
6 |
تکمیل فرم شماره سه؛ (فرم اطلاعات جامع آموزشی) |
پیوست در سایت دانشگاه |
7 |
عکس 3*4 زمینه سفید و جدید |
(8 قطعه) پشت نویسی نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی |
8 |
کپی تمام صفحات شناسنامه ( برابر اصل در دفتر اسناد رسمی) |
2 سری کپی برابر اصل گرفته شود+اصل شناسنامه |
9 |
کپی پشت و رو کارت ملی ( برابر اصل در دفتر اسناد رسمی) |
2 سری کپی برابر اصل گرفته شود+اصل کارت ملی |
نظام آموزشی جدید 3-3-6: |
||
10 |
اصل و کپی مدرک یا گواهی موقت پایان دوره متوسطه دوم (با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا آموزش و پرورش) |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی اخذ شود |
11 |
اصل و کپی کارنامه سه سال آخر دبیرستان پایه دهم تا دوازدهم (با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا آموزش و پرورش) |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی اخذ شود |
12 |
اصل و کپی فرم 602؛ گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) (با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا آموزش و پرورش) |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی اخذ شود |
13 |
تاییدیه تحصیلی دوره متوسطه |
مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی یا مراجعه به سایت https://emt.medu.ir |
نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی: |
||
14 |
اصل و کپی مدرک پایان دوره پیش دانشگاهی (با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا آموزش و پرورش) |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی اخذ شود |
15 |
اصل و کپی مدرک دیپلم متوسطه ( با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا آموزش و پرورش) |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی اخذ شود |
16 |
اصل و کپی کارنامه پیش دانشگاهی ( با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا آموزش و پرورش) |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی اخذ شود |
17 |
اصل و کپی کارنامه سه ساله دبیرستان با قید معدل کتبی ( با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا آموزش و پرورش) |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی اخذ شود |
18 |
تاییدیه تحصیلی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی |
مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی یا مراجعه به سایت https://emt.medu.ir |
19 |
مدارک مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران پذیرفته شدگان (ویژه کسانی که از سهیمه رزمندگان و ایثارگران استفاده کرده اند) |
|
20 |
نامه انصراف قطعی از دانشگاه (ویژه پذیرفته شدگانی که قبلاً در دانشگاه دیگری ثبت نام نموده اند) افرادی که یکبار انصراف داده اند قبل از انصراف برای بار دوم با پلیس +10 مشورت نمایند. |
دانشگاه محل تحصیل قبلی |
21 |
تکمیل فرم شماره یک (مشخصات فردی دانشجو) |
پیوست در سایت دانشگاه |
22 |
تکمیل فرم شماره پنج (اخذ تعهد از پذیرفته شدگان) |
پیوست در سایت دانشگاه |
23 |
تکمیل فرم شماره شش (استعدادسنجی و نیاز سنجی دانشجویان) |
پیوست در سایت دانشگاه |
24 |
تکمیل فرم شماره هفت (مشخصات دانشجویان شاهد و ایثارگر) ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر |
پیوست در سایت دانشگاه |
25 |
تکمیل فرم شماره هشت (تعهد مالی) |
پیوست در سایت دانشگاه |
تذکرات مهم:
الف: همراه داشتن تمام مواردی که در بالا ذکر شده است، در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد. از دانشجویان با مدارک ناقص ثبت نام بعمل نخواهد آمد.
ب: ثبت نام از افراد غیرواجد شرایط از جمله شرط معدل (معدل کل دیپلم باید 14 به بالا باشد)، شرط سنی (متولدین 1 مهر 78 به بعد مجاز به تحصیل در دانشگاه هستند)، افراد فاقد مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی و افراد دارای مشکل نظام وظیفه ممنوع می باشد.
ت: تاریخ اخذ دیپلم حداکثر تا 1402/06/31 باشد.
ث: در صورتی که قبولی داوطلب در دانشگاه در اولین سال پس از اتمام دوره متوسطه دوم / نظام 3-3-6 باشد، با اخذ تعهد حداکثر تا پایان اولین نیمسال به پذیرفته شده فرصت داده می شود تا اصل گواهینامه را به دانشگاه تحویل دهد، برای این افراد در روز ثبت نام گواهینامه موقت قابل قبول است. برای دارندگان دوره متوسطه نظام سالی واحدی اصل گواهینامه پایان تحصیلات الزامی است.
ج: از تمام پذیرفته شدگان ثبت نام مشروط به عمل میآید و پذیرفته شدگان می بایست حداکثر تا پایان اولین نیمسال تحصیلی تصویر برابر با اصل سند تعهد محضری، اولین حکم استخدامی و فرم موافقت با ادامه تحصیل را به دانشگاه تحویل نمایید در صورتی که مدارک ذکر شده تا قبل از پایان اولین نیمسال تحصیلی تحویل دانشگاه داده نشود، قبولی دانشجو لغو خواهد شد و اجازه ادامه تحصیل داده نخواهد شد.
چ: عدم ثبت نام کامل پذیرفته شده در محل قبولی تحت هر شرایطی به منزله انصراف و استنکاف از تحصیل تلقی شده و قبولی فرد "کان لم یکن" تلقی خواهد شد.
لطفا در کانال ایجاد شده در پیام رسان ایتا به آدرس زیر عضو شوید تا از اخبار و اطلاعیه های دانشگاه مطلع شوید:
https://eitaa.com/joinchat/223871543C9034c02c8c
- پوشه و گیره از مرکز تکثیر دانشگاه (جناب آقای محمودی) تهیه گردد.
زمان مراجعه جهت ثبت نام حضوری:
جهت ثبت نام حضوری روز یکشنبه مورخه 1402/09/12 ساعت 8 صبح به همراه مدارک خواسته شده در دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی شیراز حضور داشته باشید.
آدرس دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی فارس:
شیراز، خیابان ساحلی شرقی، پل علی بن حمزه، جنب شهرداری منطقه 3، پردیس شهید رجایی فارس
آدرس سایت دانشگاه: shrsh.cfu.ac.ir
شماره تلفن های بخش های مختلف دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی فارس:
https://shrsh.cfu.ac.ir/fa/250614