پردیس شهید رجایی فارس

پیام دکتر مهرمحمدی خطاب به استادان دانشگاه فرهنگیان

با نام خدا


استادان ارجمند دانشگاه فرهنگیان
سلام بر شما
شما بعنوان رکن اصلی دانشگاه و عامل تحقق شایستگی های معلمی شناخته می شوید. مدیریت ها هم در موضع خدمت برای تحقق این شایستگی ها  قرار داشته و در نتیجه در خدمت تسهیل کنش های خلاق و سازنده شما هستند. مدیران دانشگاه امیدوارند بتوانند با رفع برخی کاستی ها و پاسخ به مطالبات معقول مادی و معنوی، زمینه رضامندی بیشتر شغلی استادان و کادر آموزشی را در سال تحصیلی جدید فراهم آورند.

مشارکت فعال استادان ارجمند  از طریق تقویت هرچه بیشتر جایگاه گروه های آموزشی در امور آموزشی و پژوهشی یکی از مطالبات اساسی است که مدیریت دانشگاه یقینا در این جهت گام های تکمیلی لازم را برخواهد داشت و امیدوار است نتیجه این توجه و تمرکز،  بروز رخدادهای کیفی  موثر و ارتقاء سطح رضامندی دانشجو معلمان عزیز باشد.

استادان  دانشگاه فرهنگیان برای تحقق نقش عاملیتی خود یک ماموریت در بعد فرهنگی نیز دارند که حقیقتا در اهتمام به این ماموریت است که وجه تمایز  استادان دانشگاه ما با سایر دانشگاه ها نمایان می شود. 

مدیربت دانشگاه مکلف است تلاش بیشتری بنماید تا موانع موجود در این زمینه در سال تحصیلی جدید برطرف گردد.
در هفته دفاع مقدس، به روان پاک شهیدان و امام شهیدان درود می فرستم و از درگاه خداوند سبحان برای خود و یکایک شما همکاران ارجمند توفیق درتبدیل دانشگاه فرهنگیان به یک دانشگاه سرآمد در کیفیت، که مطالبه مقام معظم رهبری نیز هست،  و در نتیجه خدمت موثرتر به تعلیم و تربیت میهن اسلامی را آرزو می کنم. به منه و کرمه


خدمتگرار شما
محمود مهرمحمدی
سوم مهرماه 1395


نظرات کاربران