پردیس شهید رجایی فارس

مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در دانشگاه فرهنگیان فارس

روز شنبه 24 آبان ماه 93 مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین  جشنواره فیلم رشد با حضور بیش از 400 نفر از دانشجویان پردیس ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان فارس  و همچنین جمعی از اساتید  و کارمندان  این دانشگاه ، در تالار سعدی مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان برگزار گردید .

در این مراسم جناب آقای دکتر قاسمی سرپرست محترم پردیس شهید رجایی فارس  به عنوان دبیر جشنواره د ر سخنان خود اظهار کردند که  اهداف ویژه این دانشگاه در برپایی جشنواره فیلم رشد ، ایجاد فرصت و انگیزه برای تولید فیلم ، کارگردانی و نویسندگی فیلم رشد توسط دانشجویان و اساتید این دانشگاه است . انتظار می رود دانشجویان واساتید محترم این دانشگاه آنچه در لابلای کتاب های درسی است استخراج کنند و به زبان تصویر در آورند .

تولید فیلم با مضامین ایثار ، فداکاری و شهادت ، تلاش و سخت کوشی ، نشاط و امیدواری ، قناعت و درستکاری ، توکل و شکرگذاری از خداوند ، شجاعت و میهن دوستی ، سیره ائمه و معصومین ، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی توسط دانشجویان هنرمند این دانشگاه دور از انتظار نیست .

امید است مشاهده و نقادی چنین فیلم هایی ، معلمانی هنرمند ، خلاق ، نقاد ، مسئولیت پذیر و متعهد را راهی مدارس این مرز و بوم بکند .

و همچنین جناب اقای عباسی به عنوان مدیر اجرایی چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در دانشگاه فرهنگیان استان فارس به نقش و اهمیت زبان تصویرو تاثیری که فیلم بر روی روند اموزش می گذارد پرداختند

از برنامه های پایانی این مراسم افتتاحیه برنامه پخش فیلم بود.


نظرات کاربران